Onsdag

Hejsan!
Idag är jag mycket gladare än vad jag varit de senaste dagarna, kanske det är vädret som vänder upp och ner på min dag, eller inte. Hur som, dagen har varit mycket trevlig, hade hanboll på morgonen som vanligt, sen matte och till sist en inställd spanskalektion pga sjuk lärare. Catshing! Hur passande som helst! Nu hinner jag sitta och plugga ordentligt i dag med historian som vi har prov på på Fredag och även lite engelska som är till i morgon. Men inte nog med det, eftersom spanska blev inställd måste jag såklart plugga på den med, om exakt en vecka är det muntlig redovisning av ett land. Fy fan, jag som hatar prata inför folk, speciellt på ett språk jag är ganska osäker på haha. Nej, ja får göra det bästa av situationen :)

Nu: Plugga historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0