Onsdag

Blir säkert lite tråkigt när man bara skrivwe "onsdag" "torsdag" och så vidare, men jag har faktiskt inget annat för mig på vardagarna så det är väl därför det står sådär haha.

Hade muntlig redovisning i spanska idag, gick väl sisådär. Trodde jag inte skulle vara nervös eller att jag inte skulle behöva titta på papperet så mycket, men njaae.. Hoppas på G i alla fall hehe.
Har även vaknat upp med en jävlig förskylning! Det passar sig inte just nu, inte inför mathen i helgen eller skidresan nästa vecka. Nejfan, fuck förskylning. Så jag hoppade över skolans träning i dag för att vila ut lite.

Ikväll blir det förmodligen kyrkan, många av mina vänner ska dit ikväll så jag känner för att vara lite social. Har endå inga mer läxor denna vecka så varför inte slöa när man väl kan?

Det är nog det enda som händer i dag.
Förlåt för tråkig uppdatering, men det kommer bli bättre om några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0