Öland

Nu är det bestämt!
Hanna, jag & Sophie ska tillbringa runt en vecka nere på Öland hos Hannas landställe i sommar, det kommer bli i början av juli eftersom Sophie åker inom kort till USA i ett år. Det kommer bli så sjukt jävla roligt!
Bara en massa bad, shopping, solning och en massa annat! Ser fram emot det sjukt mycket.
Det blir som en härlig avslutning för vårat lilla gäng detta år, eftersom vi då inte kommer umgås så mycket, sjäklvklart kommer jag och Hanna ses som vanligt, men det är alltid något speciellt när det är vi tre. Kommer sakna Sophie så mycket så att jag nästan dör! Men Hanna och jag pratade om att hälsa på henne runt jul, sportlov och crazya!

Bea, Hanna & Sophie 4ever! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0