Måndag

När pappa sa hejdå i morse runt 7 halv 8 tiden så kunde jag bara inte hålla mig för garv, stackarn som int har något sportlov medans jag kan ligga och dega hela lovet om jag så vill. Så igår när ja skulle lägga mig runt 1 tiden så frågade jag hur han kunde vara uppe så sent om han ändå skulle gå upp om mindre än 5 timmar, han svarade: när man är vuxen så behöver man inte lika mycket sömn som när man är ung. Herre gud! Jag måste typ lägga mig halv tio om jag ska åka med kvart i 7 bussen på morgonen. För minst 7 timmar måste jag sova, annars kommer jag vara hur seg, trött och sur som helst!

Idag är vädret heller inte så roligt, snöstorm.. buhu! Jag som hada tänkt att gå runt med skinnjacka och leggings eftersom det var så varmt i går till skillnad på vad det brukar vara. Men jag får se hur det blir med det...

Idag ska jag som sagt in till stan med flickorna och shoppa/fika lite. Måste hitta en jävla fondation och mascara, är snart helt slut hemma så det börjar bli kris, samt att min fondation som jag har nu är ganska mörk, så jag ser ut som en jävla fjortis med min mörka rand!?!?! Försöker som en galning sprida ut det mörka och tona ut det med min vanliga hudfärg. Det kan jag säga er, det är inte lätt...

Så nu, Beatrice, håll dig till att du ska BARA KÖPA EN FONDATION OCH EN MASCARA, inget annat! Jag är så jävla dålig på att hålla mig till vad jag har bestämt att köpa. Men nu fan måste jag, annars kommer jag gå hem med värsta ångesten. bläää....

Ses senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0