Måndag

Hej på er!
Har varit ganska hetsigt i helgen och därför har det inte blivit någon dator för den delen. Men nu är jag tillbaka vid stolen, men kommer tyvär inte kunna tillbringa så mycket tid i veckan då det finns jättemycket att göra i skolan. Ska göra läxor för två veckor denna vecka, så det gäller att vara på sitt plugg-humör, som man förövrigt inte brukar vara haha. Det är samhällsprov på fredag, och även ett stort fördjupningsarbete som måste pluggas till, samt lite annat tråk. Men det fixar sig!

Så förvänta er inte många inlägg denna vecka, för ja vet inte riktigt när ja har tid för datorn.

Denna bok kommer jag bo i hela veckan, hoppas hjärnan är villig att samarbeta för att jag ska kunna få in något i min lilla skalle haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0