Måndag

Godeftermiddag folket!
Har nyligen kommit hem från en mycket tröttsam och långsam skoldag, alltså helt ärligt trodde jag aldrig att den skulle ta slut. Det gick verkligen långsamt...
Gårdagen var väl sådär, gick upp och jobbade fram till klockan 2 på eftermiddan, där efter väntade en match mot Skånela i Märsta så det blev snabba puckar. Slutade med fem bollar i back för oss, sämsta matchen ever!
På kvällen sedan var det inget annat kul som hände, så min födelsedag var alltså väldigt "vanlig" av sig. Kändes inte speciellt någonstans. En aning tråkigt...
Men resten utav helgen var allting bra!

Idag blir det till att plugga Spanska då jag har muntlig redovisning på onsdag. Känner att det var ganska svårt när vi jobbade med den i morse, så jag måste fortsätta på den lite senare i kväll. Annars händer det inte så mycket, ska firas ikväll med hos mamma så jag har stora förväntningar på att jag får min jävla ipod. Nu ska ja fan ha den!

Nu: ladda upp biler från festen i fredas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0