Måndag

Vad ska man säga om dagen? Det är måndag, som såklart är skittråkigt. Men annars har väl dagen gått sådär, det är mycket som ändrats i dag, ingen träff med en viss person och sen lite annat strul. Nej så man kan inte säga att denna dag har varit lyckad, nej det kan jag inte. Så jag hoppas på en bättre dag i morgon, för det finns defeniftivt bättre dagar än denna...

Om en stund kommer Elena hit och myser med mig i alla fall, sjukt skönt! Så jag slipper vara ensam i alla fall. Vet ej vad som hittas på dära, men vi ska väl se på film eller något annat kul. Skitsnack blir det självklart haha!

Annars så nej, nu ska ja nog chilla lite framför tvn, kanske plugga lite historia också.
See Yaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem va det du skulle träffa? :D:D

2010-03-08 @ 23:17:00
Postat av: bea

Jag skulle träffa en kompis från skolan, med det blev inte av:)

2010-03-09 @ 16:13:03
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vad tråkigt då

2010-03-09 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0