Lista

Namn: Beatrice Wirström
Ålder: 17 om snart en vecka! :)
Bostad: Lägenhet + Villa
Favoritcafé: har ingen speciell, ett vid hötorget
Favorittidning: cosmo? Ne ja vet inte, läser inte så mycket tidningar, mest böcker.
Humör just nu: På topp!
kläder just nu: Mjukis
Klädstorlek: 38
Vad sa du senast: "fan, måste verkligen plugga"
Sparare eller slösare: Haha, vill påstå att jag är en sparare, men endå så ryker både pengar och allt annat ner i sjön.
Har du några homosexuella vänner: Haha självklart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, varför skulle det inte gå :)
Största svaghet: (skor) förvirrad, får lätt ångest.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill ha en liten tatuering, och jag vill pierca mig i tungan.
Stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat, men har alltid stökigt.
Gillar du att sjunga? Over and over again, hela dagarna varje dag :)
Anser du att du är stark? Beror helt på för typ av situation.
Kaffe, te eller inget? Inget, te kan vara trevligt bland.
Har du en besatthet? Musik
Vem är din bästa vän? Julia Lönnborg
Civilstånd: singel, livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0