godmorgon!

Hej!
Har nyss vaknat, det blev en mycket sen kväll i går, tror inte att jag kunde somna fören halv tre eller något. Men då är det ju så skönt att man kan ligga och dega i sängen dagen efter för att man har fucking LOV!
Vad som händer i dag har jag inte riktigt bestämt, vädret är ju underbart men det är nog bara kylan som jag är emot. Kanske går en promenad med hunden eller något, man vet aldrig. Sen så måste jag även börja plugga lite inför nästa veckas läxor. Får ångest för varje dag som går och jag inte har ens tittat på böckerna. Veckan går verkligen snabbt när man kan söla och njuta.

Tränade i gårkväll, otroligt skönt! Men även en lyckad träning från min del, jag gjorde en masa mål - vilket är ganska ovanligt - och var på topp hela tiden. Väldigt roligt!

Ja det är vad jag har att erbjuda er nu på morgonen, men det kommer säkert fler inlägg under dagen :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0