Fredag

Godmorgon!
Blev ingen uppdatering i går såg jag, vet egentligen inte varför, men ja var helt slut efter en bokstavligt talat heladag på stan. Åkte runt 10 tiden, kom hem runt 5, och sedan träning efter det vid 6. Ja snabba puckar alltså. Men jag fick med mig två nya jeans som uppskattades mycket! Egentligen inte vad jag hade planerat att köpa men eftersom mina andra börjar bli små, kändes det som att det var dags för två par nya. De kostade ändå bara 200 kronor styck (nej inte från Gina Tricot)

Idag är vädret underbart härligt! Ska ta ut hunden på en promenad och kanske fota lite något, även om mina bilder inte blir lika bra som julias. Men det är alltid en början!
MÅSTE även plugga och börja göra lite varje dag i alla fall, jag har sagt hela tiden att "åh, idag ska jag plugga" men det har det icke blivit till. ÅNGEST!

Så idag kommer jag förmodligen göra detta på bloggen:
*lägga in bilder på nya jeansen
*lägga in bilder från promenaden, om det blir något bra dvs.
*prata om att bli lurad på pengar, för det var på hårstråt att jag blev det för någon dag sedan.
* sen....blir det nog bara lite "jag känner för att skria detta" inlägg.

Hoppas det duger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0