Skidresa med Julia Kulia

Hej igen!
Kom på att jag har glömt att berätta om min lilla resa som jag och Julia ska på nästa vecka, vi ska nämnligen på skidresa till Funäsdalen från lördag till lördag nästa vecka. Kommer bli så underbart roligt! Speciellt när man åker med sin bästavän och hennes familj :)
Det kommer bli en hel del snowboard för min del, men även skidor för att kunna åka fort som fan. Är inte så duktig på snowboard som jag vill vara, men ja hoppas att efter denna vecka kommer jag kunna åka i de svarta backarna utan problem! Julia ville även testa på det eftersom hon har aldrig åkt snowboard.
Och eftersom mästerfotografen säkert ska ta med sin kamera så kommer det bli en hel del härliga skid-foton! :D

LÄNGTAR <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0