Visste ni att..

Jag börjar skolan igen den 30 augusti! Glömde skriva det efter skolavslutningen, men det är helt sjukt! Vi fick alltså 11 veckor och 4 dagars sommarlov, jag ska ta vara på vartenda minut och sekund. Men min sommar kommer inte vara så händelserik, jag var ju nyss i turkiet, som jag tyckte då var sommarens höjdpunkt. Så nu har jag inget att "längta" efter på det sättet. Men jag ska till Öland med Hanna &Sophie, vilket såklart kommer bli jättemysigt! Sen är det träningsläger innan skolan börjar. Så vad ska jag göra under dagarna egentligen? Jag har inget jobb, för det var jag för lat för att skaffa. Men samtidigt så behöver jag ta det lugnt nu. Det har varit så sjukt stressat i skolan och överrallt annat så jag har gått ner ca 10 kg på 1-2 månader, och jag har knappt ätit något för jag har haft ont i magen eller inte haft någon aptit. Och sömnen har inte heller varit den bästa. Då förstår ni nog att det har varit jobbigt. Just därför, behöver jag denna semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0