Tisdag

Idag har dagen varit ... fundersam och underlig? Orkar inte gå in på närmare detaljer men ja hoppas på en förbättring i morgon eller vad man ska säga.
Började med en halvtimmes lektion handboll (onödigt) sen fick Julia och jag vänta i två/tre timmar tills nästa lektion, men det var lugnt. Vi chillade ute i solen. Sen hade vi svenska, som är min sista lektion på tisdagar. Och nu är jag klar med allt skolarbete! Inga läxor, inga pov, nada! Så otroligt skönt.

Efter skolan kom Miriam hem till mig och vi satt ute på min balkong och tittade ner på allt folk som går omkring där nere och skackade om allt mellan himel och jord. Var riktigt trevligt! Sen gick vi in och gjorde lite mat innan det var dags att dra till träningen.

Träningen... dock, var en aning jobbigt idag. Vet inte vad det var, men jag kände mig så otroligt trött, seg och tung idag. Vilket gjorde att det var ganska jobbigt. Men det blev bättre mot slutet och ja gjorde en riktigt bra insats i spelet sista tio minutrarna. Toppen!

Det var min tisdag det
Nu: DESPERATE HOUSEWIFES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0