Tisdag

Godmorgon!
Idag är det nog den enda dagen jag har lust för att skriva något, annars har det bara varit musik som gällt här på bloggen som ni säkert märkt. Men idag blir det nog att kunna skriva om resan och lägga upp lite bilder om ni har tur. Det finns redan några på facebook för de som är ivriga.

Idag ska jag åka till stan en liten snabbis med mamma och syster, kolla in rean och lite annat. Sen blir det hem och springa (har börjat springa varje dag nu sedan jag kom hem i lördags, det liksom hjälper mig att rensa hjärnan lite och koppla av, tummen upp!) sen så pratade jag och Sophie om att hitta på något i kväll, hon har fotbollsskola på dagarna så det blir kvällar man kan göra något framöver.

Sen får jag inte glömma att ligga ute i solen en stund, är inte ett moln på himelen så det är bäst att passa på. Även om jag har väldigt mycket bränna så kan den gott och väl bli bättre! hah.

Vi hörs och ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0