Till minne av Linda Saglind

För någon dag sedan fick jag reda på att en av mina barndomskompisar Linda Saglind hade dött i tragisk bil olycka i lördags den 5/6-10. Det är så sjukt och orättvisst att någon så ung kan dö bort inom ett ögonblick, och i detta fall var det så. Jag kortar ner versionen så jag slipper gå in på vidare detaljer, det gör fortfarande ont i hjärtat när jag skriver det här.
Lördag kväll, fest(tror jag) med sin pojkvän och ca 4 personer till, någon körde full och krascha in i ett träd. Linda och hennes pojkvän avled och de andra klarade sig.
Det är fortfarande obeskrivligt. Jag trodde då aldrig att någon av mina vänner skulle dö för tidigt. Men jag hade tydligen fel.
Hoppas du har det bra där uppe i himlen. Vila i frid Linda <3


Kommentarer
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0