Svettiga drömmar

Som ni kanske inte visste så är jag hos pappa nu, eller rättare sagt så sov jag här i natt.
Men när det är sommar och man bor högt upp i en lägenhet där solen verkligen skiner rätt in i hela rummet så blir det jävligt varmt på natten. Det blir kvavt och fuktigt att man tror att man är utomlands.
Igårkväll kunde jag inte somna, jag vet inte vad det var men ja var jättepigg. Så jag stannade uppe och fixa och trixa i mitt rum tills solen tillochmed nästan var helt uppe. Jag gick och la mig dvs 4-5 tiden.
Men innan jag gick och la mig så hade jag glömt att stänga fönsteret i tid (innan själva värmen från solen kom och inte nattkylan) OCH glömt att sätta på fläkten.
Så det blev inte många timmars sömn innan jag vaknade upp helt toksvettig så att det rann i ansiktet på mig, fy fan vad jobbigt! Solen skiner också rätt in i mitt rum på morgonen, så det blir helt tokvarmt här.
Det blir till att hoppa in i duschen snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0