Onsdag

Godmorgon sunshines!
Kände på mig när jag vaknade i morse att detta skulle bli en bra dag, och titta vad som hände! Julia ringde 1 minut efter att mitt larm hade pipit och sa att vi inte hade någon handbollslektion, vilket betyder att vi började vid halv 1 i dag * Jippie!*
Därefter blir det någon prisutdelning i aulan för bäst presentation i idrott och ämnen eller något. Tror verkligen inte jag kommer få ett skit så jag förväntar mig ingenting!

Om jag har tur får man sluta vid två tiden då vi kanske inte har någon spanska, kan inte dagen bli bättre än vad den är? Kom igen!
Det återstår till ödet att bestämma...

Annars vet jag inte vad jag ska göra, funderar starkt på att gå ut och sätta mig i balkongen och läsa en stund. Har redan duschat och fixat mig så jag är ganska syssolös för tillfället. Eller så målar jag mina naglar i en söt rosaaktig färg? Blir nog båda!

Se ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0