Nytt och fräscht i garderoben

Blev som sagt en lite shoppingtur på stan idag, såg till min förtjusning att sommar-rean redan börjar klirra igång runt om i affärerna och då passade jag på att leta efter ett par nya jeans. Fanns hur många som helst att välja mellan, men det slutade med ett par Killah från JC som gick på 349:- som hittat! Har länge velat köpa ett par Killah men har varken haft pengarna eller hittat några snygga modeller. Så nu passade det perfekt!
Tyvär blir det ingen bild då min kamera suger och dessutom så har sladden rymt iväg igen, så tråkigt för er. Men de kanske dyker upp om jag visar "dagens outfit" eller något sådant i framtiden haha.

Blev inget springande idag heller, kände att jag kunde unna mig en dag ledighet från träning då vi traskat runt på stan i flera timmar samt att ja gått ut med hunden på en promiss. Men det blir spring spring i morgon bitti kan jag lova!

Nu då?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0