NEJ!

Min fot ställer till det ganska mycket för mig.
Det började som en förhådnad, eller typ ett "liktorn" som sedan utvecklades till både liktorn och vårta. Och det är inga småsaker, det gör jävligt ont!
Jag har haft detta nu i snart ett halvår, men det vägrar gå bort trots alla kurer jag kört på och trots alla försök att gå till doktorn och fixa den, men nu är det fan på gränsen att jag inte längre kan gå.
Bara för att det har tagit så lång tid och för att jag helt inte vill gå på det onda stället har det gjort att jag börjat vänja mig vid att gå snett, (den sitter just under stortån på trampdynan) Vilket sedan har lett till att jag börjat få ont i min ankel eftersom jag går snett med hela min fot. Och jag märkte igår på träningen hur ont det gjorde att springa för att jag kan inte längre springa rakt med foten, fan!

Så idag blir det att gå till närakuten och försöka få bort den, måste stå på mig om att jag verkligen behöver hjälp. För det går fan inte att få bort den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0