Måndag

Halloj folket!
Kom nyss hem från en fika hos min gudfar som bor vid essingen, ytterst trevligt! Har inte sett "gubben" på lite mer än 3 år så det var kul att få träffa honom igen. Han har jobbat som kock på olika fartyg runt om i världen och är hemma i svergie ytterst sällan så det är inte ofta man får chansen att träffa honom nu förtiden. Men nu har han bestämt sig för att stanna i Svergie en gång för alla så det kommer finnas mer tid i framtiden för luncher och fikatillällen.

Var även hos min darling Sophie tidigare idag på dagen, vi pratade om den härliga turkietresan (som jag SKA skriva om snart inom kort) och även mitt beslut angående skola (som jag också ska skriva om) Sen berättade hon vart hon ska bo för någonstans i USA, det blev slutligen Phenix Arisona .. om det stavas så... där hon kommer tillbringa sitt år. Ett av USA:s varmaste stater dessutom. Haha snacka om att hon kommer trivas, speciellt med Las Vegas inte långt ifrån. Nej men jag tror det kommer bli skitbra, men ja kommer sakna henne något jävulskt!
Sen var vi ute i den härliga solen och spelade kubb (jag vann utan tvekan haha) och knasade till oss innan jag drog vidare.

Ja det var min måndag det, skönt att göra lite annat än bara vara hemma hela dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0