Jeans-Bea

Det är dags för ett par nya älsklingar i garderoben.
Åh, jeans är det bästa som finns! De är mycket skönare än leggings, mjukisbyxor eller några andra byxor. Nej, jeans är verkligen min grej. Har kanske 15 par om jag skulle räkna ihopp alla, eller nu överdrev ja kanske. Men många börjar bli slitna, uttvättade, för korta eller för små. Dags för ett par nya som ska göra min dag betydelsefull.
Pappa köpte ett par fina jenas från Nudie jeans eller va de heter, själv hittade jag också en hel del fina raringar som jag ska kolla på efter jag kommer hem från min resa jag ska göra. Känns lite onödigt att köpa jeans nu på sommaren, men är man galen i jeans så är man. Mina favoritmärken är Miss Sixsty, Killah, H&M, Lee, och nu börjar nudie också bli en hitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0