Hagaparken

I fredas var jag, Julia, Nicco, Robin, Sebbe, Jens och många fler i Hagaparken då Elin från handbollsgruppen i skolan fyllde 18 år och hade party vid vattnet. Det var jättetrevligt och mysigt, men blev dock lite kallt på kvällen. Jag funderar starkt på att ha något liknande när jag fyller 18 och kan vara flera pers samtidigt på ett och samma ställe. Jag mötte till och med några som jag träffade i Spanien för nästan tre år sedan på den festen, det kallar jag en liten värld.
Annars var kvällen ifull gång med grill, musik, kubb, skratt och sjungande. Verkligen värd att minnas!
Men Nathalie och Micic tog fel park och åkte till någon i Fridhemsplan, när hagaparken egentligen ligger i Solna? Haha vilka sopor de är!
Och varken jag eller Nicco hade varit där tidigare, så vi hade jättesvårt att hitta de andra. Parken är trots allt väääldigt stor, så det slutade med (efter nästan en timmes letande) att Sebbe och Jens fick komma och möta oss med bil vid koppartälten. Knasigt!
Sen åkte vi hem runt 12 tiden, då jag, var ganska glaaad haha. Men det gick bra, Julia och Robin fixade hem mig utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0