"You taste like a strawberry"

De senaste två dagarna har jag ägnat åt att vara med kära Elena och busat omkring på Ekerö och i Stenhammra. Vi träffades igår vid träkvistavallen för att kolla in fotbollscuppen som var igång. Träffade många bekanta personer där som exempelvis min vikarie lärare Erik som jag hade i 7an. Han spelade för Skå-laget. Det var riktigt kul att se honom igen, efter dessa år så kände han igen mig bland den stora folkmassan.
Sen begav jag och Elena mot lundhagen för att bada och sola i några timmar, riktigt roligt det med. Fanns en massa roliga personer runt om kring som vi skrattade en massa åt. Och efter det åkte vi hem till henne för att käka världens godaste pizza och sen tillbaka till Ekerö där vi skulle tagit ett nattdopp på södran vid 12 tiden. Men det var för kallt så vi sprang runt på stranden och sjöng och dansa haha. (what happended on södran stays on södran Elena haha) Efter det sov hon hos mig.

Och idag åkte vi hem till Julia och körde cubb i hennes trädgård och sen direkt till busviken för bad då solen verkligen stekte på oss. Men det var ruskigt kallt i vattnet så det blev inte så mycket bad, mest sol. Och nu är jag hemma igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0