Vi har varandra

Efter Sophie jobbiga avsked i måndags natt så beslöt Hanna och jag för att tillbringa dagen och natten därpå med varandra. Vi drog med andra ord in till stan på dagen och köpte glass, var så fint väder så det var lika bra att njuta! Sen drog vi hem till mig för en mysig filmkväll med massa ostbågar, glass och varandras sällskap. Kollade på Tristan & Isolde, åh vad fin film! Helt klart i min smak när det gäller kärleksfilmer. Sorgligt slut också.

Dagen efter (idag) vaknade vi ganska sent, runt halv 1. Då gick vi upp och satte oss i soffan direkt för att kolla på ytterligare en film till frukosten. Men när klockan närmade sig 3 tiden så gjorde vi oss i ordning för avfärd. Jag skulle göra några småsaker i centrum och hanna skulle hem och fixa. Men det var jättemysigt allting!
Min lilla tös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0