Vampire diaries

Sedan twilight kom ut på film och bok tro jag att hela världen har blivit som besatta av vampyrfilmer slash böcker. Jag är dock en av dom, som jag är ganska stolt över. De är faktiskt spännande att läsa och titta på, tro det eller ej. Har iprincip bara vampyrböcker nuförtiden i min bokhylla. So what? De är min cupp of tea.
Just nu håller jag på att läsa Vampire Diaries, från början en tv serie som jag blev helt förälskad i, men nu även finns de i 6 böcker. *engelsk test* Vilket är mycket bra för min del, behöver träna på engelskan. Men nu har jag tagit mig igenom första boken på ca 360 sidor. Eller första och första, det är 1+2an i en och samma. Hur som..
Bild på boken. Bör läsas av alla (enligt mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0