Turkiet 17-24juli

Detta blir nog det sista inlägget på en vecka, ska nämnligen krypa ner i sängen om ett tag. Men just nu kollar jag på film med familjen. Det blir alltså uppstigning klockan 6 i morgon, åh crap! Jag som är så van att vakna runt 11-12 tiden hehe. Men det är lugnt, jag funderar starkt på att vara uppe hela natten, kommer ändå sova på flyget för att denna gång var jag så smart att jag tog med mig en nackkudde så jag kan sova utan att få nackspärr. VÄLDIGT PRAKTISKT!
Men som sagt, ingen dator på en vecka. Tänker inte sitta vid datorn heller om jag får chansen. Kommer vara så upptagen att leva i paradiset att dator kommer inte ens finnas i tankarna. Så ska det låta!
Ni får ha det så tokigt bra i Sverige så hörs vi när jag kommer tillbaka, mobilen åker med. Men kommer inte svara på samtal eller sms under turen. Ska bara användas vid nödfall.

SAKNA MIG!
Love
/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0