Torsdag

Äntligen känns det som att tiden går lite fortare än vad den gjorde för några dagar sedan. Gårdagen till exempel bara svischade förbi, vilket var både dåligt och bra. Kändes som man knappt hade någon tid till min kära lilla Sophie. Men samtidigt bra för då är Turkietresan allt närmare!
Idag vet jag inte vad som ska hittas på, pratade med Elena lite smått för någon dag sedan för att ses på eftermiddan, men jag får se. Har vansinigt ont i halsen i dag och hade igår också så jag funderar på att bara ta det lugnt och inte springa iväg på en massa saker. vill vara frisk och kry när jag kommer ner till paradiset!
Aja vi får se, men jag har lite saker som jag MÅSTE göra idag.

Återkommer mer om det senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0