Torsdag

Regn, regn och åter regn.
Är detta vad jag bemötts när man kommer hem från konstant värme och sol? Fan vad tråkigt..
Finns liksom ingen chans att vara ute och njuta av sommaren eller gå klädd i lite tunnare kläder, just nu har jag långa pösiga jeans och en tjocktröja, det är höstkläder, inte sommar!
Sommarbrännan då?! Den får man inte gå miste om nu när det är ett tag kvar till skolan, vill ju kunna bevara den lika brun större delen av sommaren, men om det ska fortsätta såhär så lär det ju knappast hända..

Vad har hänt i dag tro? Faktiskt ingenting!
Vaknade första gången runt 10 tiden, öppnade direkt boken och läste några sidor, sen sommnade ja igen och vaknade strax efter 1 tiden. Otroligt skönt!
Sen har jag fixat och trixat här hemma, ska städa lite snabbt och packa väskan för att åka till pappa i några dagar. Har inte träffat honom på nästan 3-4 veckor? Haha de är säkert lika bruna som ja e, kom hem från grekland igår. A fast ne, ja har ju varit i turkiet sammanlagt två veckor. Slå de ni!


Nej nu måste ja börja fixa saker, har latat mig hela eftermiddan.
Hörs kanske senare i kväll!

Seni seviyorum<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0