Tisdag

Hoppas på en mycket bättre dag än vad det var igår, fast nu har jag lite saker jag behöver göra som kommer hålla mig sysselsatt under dagen. Ska dra till pappa en sväng för att hämta lite saker inför resan, tar nog med mig hunden också så han får lite omväxling och får komma ut.
Sen funderar jag starkt på att lägga mig någonstans och läsa min bok, orkar bara läsa när jag ska lägga mig. Men då hiner jag bara läsa några sidor innan jag börjar se i kors och nästan somnar. Vill ju hinna njuta av boken också!
Sen får vi se vart världen vänder! Är sugen på att dra ut och springa, men i denna värme kommer jag tuppa av inom en kilometer. Nae, det får sparas till kvällar i fortsättningen om det kommer bli såhär varmt framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0