The day

ÄNTLIGEN är det fredag...
Det är liksom dagen man har gått och väntat på hela den långa veckan, för att idag har jag TONVIS med saker att göra. Det är skönt, för då går tiden fortare hehe.
Jag ska göra idag:

* Packa väskan
* Hämta pengar
* Köra på en "helkroppsbehandling"
* Lämna Ipoden till Julia
* Ringa/Vara med Sophie
* Ringa mormor och pappa.
* Kolla upp lite saker inför resan
* Tvätta + stryka kläder
* Tanka mobilen
* Ringa mina vänner där nere som jag ska vara med under veckan'

Sen kan det komma upp lite andra saker som behövs göras, listan kanske inte ser ut att vara så jättelång, men det kommer ta hela dagen att fixa allting. Kommer förmodligen slänga in något inlägg under dagen dessutom och sen ett innan jag åker. Ha det gött tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0