Tårar, tårar och tårar

Var i stan med Sophie idag, slutade med lite småköp i alla fall. Fast jag sagt till mig själv att inte köpa något. Men nu är det slut med shoppandet, måste verkligen spara nu. Planerar nämnligen en resa framöver...

Vi var då och fikade hos Minna Pinna, det visade sig att hon LÅNADE lägenheten och får bo där under ca två veckors tid. Aja, fin var den som fan! Mitt inne i medborgarplatsen också så det är nära till allt. Mycket skönt.
Sen drog sig jag och Sophie till Hötorget för att se Last Song med Miley Cirus. (stavning?) Så otroligt fin! Riktig kärleksfilm som fick mitt hjärta att bulta snabbare, men sen var det även grymt sorgligt på slutet så jag och Sophie grinade som bäbisar inne på salongen. Rekomenderar den verkligen om man älskar kärleksfilmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0