slow, slower and slowest

Vad är det här?! Det känns som tiden går oändligt långsamt nuförtiden. Kanske är det för att jag längtar ihjäl mig till på lördag eller för att jag inte har något att göra? Hur som så är det ganska jobbigt...
Det är fyra dagar kvar, fyra ynkliga dagar kvar. Förut var det kanske två veckor. Vad ska jag göra för att få tiden att gå fortare! Dessa två dagar har varit assega. Men i morgon får jag äntligen något att göra, för då ska jag träffa Sophie min älskling och bada, sen ska vi möta upp Julia och fota tillsammans. Kommer bli awsome! Ser fram emot att få lite nya fina bilder, samt tillsammans med mitt lilla busfrö. Så det blir en heldag bara där.
Sen på torsdag är det lite svajjigt. Ska träffa Elena på eftermiddan en stund och då vet man aldrig vad som kommer hända. Sen på fredag blir det en heldag med tvättande, strykande, och fxande inrför nattresan. Åh VAD JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0