Morgon, morning, morgen och mañana

Jag är helt slut i kroppen, blev en sen kväll, natt och morgon där. Juste ni vet ju inte vad jag gjorde..
Jag var nämnligen hos Sophie igår för en avskedsfest, hon åker som sagt till USA i morgon bitti och kommer stanna där i över 10 månader. Åh jag börjar nästan gråta när jag tänker på det.. Men det var riktigt trevligt igår. Massa mat, och sötsaker som jag ska pröva att göra hemma haha. Sen spelades spel hela kvällen och natten. Tyvär så somnade jag och sov de flesta timmarna när det hände roliga saker, men de väckte mig när vi skulle gå hem. Där runt halv fem. Och tidgare hade alla skrämt upp varandra med läskiga skräckfilmer och sanna historier ovs. Så det var tur att det hade börjat bli ljust ute, annars hade jag aldrig vågat gå hem. Bor ju hemma själv till på onsdag *happy face* Så det ska chillas till hundra här hemma.

Vet inte riktigt vad som händer i dag, vaknade ganska sent för att vara jag och har inga planer på dagen. Tror möjligtvis att det skulle vara fest i kväll, men är inte säker. Annars så är vädret inte på topp, vilket gör att humöret för att hitta på något galet är inte på topp heller..

Ska nog fixa bilderna från avskedsfesten och Turkiet idag. Så det lär hoppa in under dagen.
Nu: lägga sig i sängen och läsa en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0