Lördag

Idag fick man gå upp ganska tidigt, skulle ut mot Munsökyrka för att kolla när Linnea tog konfirmation. Jättefin cermoni! Fick mig att sakna som en galning mitt egna läger och konfirmation. Det var verkligen ett minne för livet och jag tror att linnea tyckte desamma. Men nu är vi hemma igen och mellanlandar, om en liten stund ska vi till mottagningen för fika och lite annat. Sen vet jag inte vad som komma skall.

Funderar på att packa en väska, för mina föräldrar håller på att kolla på en *extra* resa för mig till Turkiet igen. Och då föreslog de att jag skulle ha en väska färdigt så jag bara skulle kunna dra om de hittade ett flyg som går inom en dag eller så. Låter ganska spännande va?



Kommentarer
Postat av: johan

haha crazy asså :)

2010-07-03 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0