Klappat och klart!

Nu är resan till Turkiet äntligen bokat! Blir den exakta tiden som förra gången. Ska vara borta en vecka i detta underbara land, åh vad härligt!
Många tycker jag är helt galen som ska resa iväg ensam, till viss del förstår jag dom. Men, samtidigt.. hur härftigt är inte det här? Någon gång måste man släppa tyglarna och göra något helt galet! Och nu tycker jag min tid har kommit hah :) Men för att göra många av er nöjda kan jag säga att jag inte kommer vara ensam. Jag ska bo tillsammans med mina turkiska grannar som redan är där nu. Jag kommer kanske inte vara med dom jämt och ständigt, men lite äventyr för mig själv kommer jag minsan ha :) Har dels bestämt mig att åka till Pegasos och hälsa på alla i entertainment team! De tyckte det skulle vara så kul att jag kom tillbaka och ville gärna spendera sin lediga dag med mig. Låter grymt kul om jag får säga det själv!
Nu gäller det att fixa allting inför avgång, som alla pengar, bussresa och packa väskan på nytt. Så enormt härligt!

Turkiet (x2) Here I come!
17-24 Juli - 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0