*Happy moment*

Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering, men det har varit snabba puckar här hemma och en massa saker att fixas med, så jag har inte haft någon möjlighet till att ta mig tid och blogga. Men nu är jag här, och jag har en massa saker att dela med mig av. 
Jag måste bara säga det här, men... Jag ska tillbaka till Turkiet! Yes yes yes, äntligen är det bestämt ett datum och allting är i sin ordning. Så om en vecka exakt kommer jag vara på väg till paradiset igen. Jag är helt överlycklig! Det bara kittlas i fingrarna på mig, älskar att resa! Det är den största anledningen för att jag inte har bloggat, jag har varit inne på olika flygbolat nästan dygnet runt för att hitta ett bra pris på en flygstol ner dit. Inte det lättaste, men nu har jag ett flyg som går nästa helg den 17onde juli som är paxat. Åh vad grymt det kommer bliiii!
Denna gång lovar jag att fota så mycket som det går, jag avskyr att fota vanligtvis. Har en så sjukt dålig kamera så bilderna blir inte så fina, vilket är en stor anledning till varför jag inte brukar fota när jag är iväg. Men nu blir det ändring på det :)
Am so happy happy happy happy!


Pegasos restort- mitt hotel där jag var för en månad sedan drygt. Ska dock inte till samma ställe, men bara ca 10-15 minuter ifrån. Kanske sväger förbi och säger hej till allt trevligt folk när man endå är i krokarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0