Dagens:

Blir inte så mycket skrivande på sistone, beror kanske på att jag inte gör något speciellt roligt eller något som jag tror ni läsare skulle vara intresserade av att läsa. Jo ja, det är en tuff värld när man inte har insiration för att skriva något.
Men nu tänker jag säga vad jag gjorde denna lördag.
Jag, som säkert många andra, tog min in till stan med familjen för att titta på den årliga Pride-festivalen. Oj vad mycket folk det var! Men jag måste då säga att jag blev lite besviken. För något år sedan så fick jag se mycket mer glitter och glamor bland personerna i paraden, även folk som var utklädda till änglar, fén och allt annat möjligt. Iår var det mer naturigt klädda (tyckte jag) men vad vet jag egentligen, hade inte världens bästa plats heller så man såg inte så mycket av dom som gick på gatan. Lite besviken..
Fick höra att några av mina bekanta vänner var med, lite roligt med tanke på att man inte visste det tidigare. Kul för dom verkligen! .. oj det där lät kanske jätte sarkastiskt, men jag menar det. Tycker det är enormt bra att man har sådana här evangemang där folk får chans att utrycka sina åsikter. Borde finnas mer om det i dagens samhälle tycker man dock..
Sen var det bara att bege sig hem för gäster som stannade hela kvällen fram till nu, väldigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0