Bad bad bad

Idag blev det tidig uppstigning (10.00) för att sedan traska iväg till Julia för att åka till Pölen med henne, hennes bror Daniel och Robin the boyfriend. Det blev en heldag med endast badande, stekande i hettande sol och gott snacks. En helt perfekt och skön dag ute med gänget som gärna får göras om! Blå lagunen, eller som de flesta säger, Pölen är ett riktigt bra ställe må jag säga, har inte varit där något i år så det blev en bra start. Lite mycket folk kanske, men inget som vi blev störda på.
Efter en dag som denna så har man självklart fått en del färg, men samtidigt bränt sig i ansiktet. Ni vet den där känslan när det kommer smygande i ansiktet och man känner att det börjar svälla och hetta som fan? Just så är det för mig nu, ajdå vet vad som väntar framför mig.

Ikväll ska jag tillbaka till Julia för att lämna lite saker som jag lånat och lite annat, hoppas på att hon kan fixa lite ny musik i min ipod. Blir tokig när jag har lyssnat sönder alla hittils. Måste ju ha en hel del när det kommer till fyra timmars flygtur i helgen. Åh kommer dö!
Sen blir det såklart finalen mellan Spanien-Holland! Får inte missa :) hejjar såklart på spanien hehe.

Yes det var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0