ÄNTLIGEN

Haha jag måste vara den segaste personen på denna jord!
Äntligen har jag lärt mig att fixa låtar till min Ipod, hur man laddar ner och så vidare. Tack vare Linnea här hemma som visade mig hur snabbt och enkelt det var att fixa bra musik till sin Ipod. Att jag inte frågade henne tidigare? Har haft min Ipod i säkert ett halvår snart och då är det alltid Julia som har fått fixa mina låtar, bara för att jag är så sjukt oteknisk och förstår typ ingenting med itunes. Men nu gör jag mohahah!!
Vilken lättnad! Så nu är den pumpad med massa låtar som jag ska lyssna på under min resa till Turkiet, yes vad underbart livet är ibland!

Kommentarer
Postat av: MU

Bea mitt hjärta, ta väl vara på dig älskar dig/kram Mu

2010-07-16 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0