under våren 2010 händer detta..

 

Eftersom det inte blev något av detta så har jag hela 2010 på mig att ta mig tid för att börja önvningsköra. Eller rättare sagt, det är mina föräldrar som är sega på att anmäla oss till den där kursen som är på tre timmar typ. Men gud att man verkligen orkar med sådant. Jag vill börja nu!!


V.9 åker familjen upp till Loftsdalen och tillbringar en vecka med bara skidor/snowboard och en massa mys framför brasan med varm chockolad. Gud vad jag längtar bort från skolan redan nu, innan den ens börjat haha!




Jag kommer som sagt fortsätta spela i mitt underbara lag, en cupp väntar i april som jag är riktigt sugen på att få vara me på och så hoppas jag såklart att jag kommer förbättra mig något inom sporten så jag blir ännu bättre! Men vem gör inte det liksom?


En resa till Kina, ja det är vad jag är ganska inställd på just nu i alla fall. Den kommer förmodligen ske under mars någongång om man hittar bra flygbiljetter. Gud vad jag är taggad, det vore skithäftigt att åka dit! Jag har redan fått lite pengar undanlagda från pappa som jag fick i julklapp som jag får lägga på vilken resa jag vill. Och då blir det ju självklart Kina!

'


Min först arbetsdag var i går och jag ser fram emot att få jobba den närmsta tiden, visst att det är jobbigt att gå upp som en vanlig skoldag på helgerna men det är det värt. Det är ganska soft att gå runt och plocka blommor så då hinnner man vakna till liv ordentligt i sin egen takt :)



Jag får såklart inte glömma min födelsedag som är i mars. Tänk att man blir hela 17 år redan, jag tyckte det var ganska overklig när jag fyllde 16 och nu har det redan gått ett år på så kort tid. Det är ashäftigt! Jag har redan börjat planera lite på hur min 17 års dag ska hyllas. Kanske blir det fest? Det är jag grymt sugen på! Jag har inte haft det på hela 4 år så nu är det fan dags!


Kommentarer
Postat av: Linnea

längtar galet mycket tills vi åker till fjällen :)<3

2010-01-09 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0