Snabba stålar

Att tjäna pengar känns riktigt najs må jag säga!
Jag har nu kommit in på min andra arbetsdag och än så länge så känns allting toppen. Jag får väldigt bra betalt för ett ganska lugnt och inte så påfrestande jobb, och varje gång jag går hem så tänker jag hela tiden " idag har jag tjänat ihop ca 600 kronor" För mig är det hemskt mycket pengar! Och det känns så skönt att inte behöva be om pengar och även snåla så mycket. För nu kommer jag ha råd att äntligen köpa lite dyrare kläder som jag velat ha. Självklart kommer jag köpa de vanliga kläderna i de äffärer jag brukar gå i, men nu börjar man titta i de andra affärerna som man vanligtvis inte brukar gå in i för man vet att det kostar skjortan för bara en sak.
Jag har kollat runt lite på internet efter något från Odd Molly, de har så otroligt fina kläder! Men ruskigt dyra. En liten blus kanske kostar runt 1500 kronor. Så inte värt det tycker jag.
Men denna modell på jackor har jag sett några gå runt med lite då och då, och jag måste säga att jag blev helt förälskad! Denna i färgen vit, blå eller grön vore helt perfekt! Så nu är det bara att sprar ihop pengar, för den går på ca 2000 kronor om inte mer på vissa ställen.

Jag är kär!



Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket snygg men kör på en blå eller en grön ;)

2010-01-11 @ 20:57:17
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: sophie

jag veet, jag har gott och sucktat efter den där jackan ett bra tag nu, de är sååååå fina!!!!!!!! <333

2010-01-12 @ 11:28:51
Postat av: Bea

aaa du har nog rätt, en marinblå skulle passa perfa! :D.

Haha kan inte du köpa en sådan då? :)

2010-01-12 @ 16:31:03
Postat av: Anonym

hmmmm, jag vet inte.... jag har länge velat göra det, typ en roooosa, men de kostar ju en del och jag vet inte om jag vill lägga ut så mycket pengar ;) hehehe, du veet, jag spara till usa

2010-01-12 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0