skrattattack

Äntligen helg!
Har längtat som en tok hela vecka, har varit så sjukt mycket nu i skolan de senaste två veckorna. Hade dels ett prov i går som man pluggade varje dag till, svårt som attan..

Men nu är det helg och då kan man äntligen slappna av lite och ta hand om sig själv, jag har inte kunat göra det på jätte länge nu. Jag har knappt sminkat mig iveckan, för jag har helt enkelt inte hunnit.. Då förstår ni nog att det har varit ganska stressigt, sen blir det inte bättre när man får värsta finn-explotionen i ansiktet...

Igår var jag med Elena, en ny sköning jag lärt känna på skolan som kommer från stemhammra dessutom, riktigt asskön tjej! Man får sig alltid ett gott skratt. Och sen kom Tillan (en från laget) förbi och vi snackade om allt möjligt roligt under kvällen. Jag ville verkligen inte åka hem, men om man skulle upp i dag klockan halv 8 för att jobba så är man tvungen. Man vill ju ha stålarna liksom hehe ;)

Så idag har jag jobbat och slitit ut mig somn fan, men värt var det allt. Sophie sötingen ska ringa mig när hon jobbat klart så skulle vi hitta på något. Hoppas det blir snart det!!!

This i my homie! Elena Fuglenes
Man kan bara inte säga nej till denna sötingen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0