hej jag älskar måndagar

Noot...
Usch varför la man till måndagen i veckan? Helt klart den sämsta dagen. Tidig morgon, sen eftermiddag.. ja det säger det mesta. Tråkig, Dålig, Sämst är orden.
Men det fanns något bra med dagen i alla fall, vilket var inga läxor. Eller jo det finns läxor i veckan men ingen till i morgon och innebär jag kan göra vad jag ville i dag. Det är jättestort! Jag har alltid fullt upp på vardagarna och använder den lediga tiden till att plugga, men i dag fanns det inget att plugga till så jag passade på att ta det lugnt och njuta lite. Följde med pappa ut och sprang en timme idenna kyla, det var mycket skönare än vad man trodde. Det blev 6.5 km, och jag var aldrig riktigt trött att jag behövde vila och samla andan. Jag är inponerad!! 

Proud or what?

Kommentarer
Postat av: Julia

Proud lille vän :)

Men bra jobbat!

2010-01-25 @ 22:33:32
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0