Komer due fron norge?

Hela fredagen ägnade jag och Elena mot att vandra runt på drottninggatan inne i stan och leta efter ett par svarta leggings, eller snarare Elena. Jag, som skrivit en LISTA på vad som MÅSTE köpas köpte såklart inget av det haha. Utan det blev ett par gråa jeans, en svart klänning och en underbart mysig kofta. Haha när jag egentligen skulle köpt trosor, leggings, chinos, baslinnen och så vidare.
Drog sedan till Kungshallen för lite middag och stannade där från 6 till 8, så vi bara satt och snackade i två timmar samtidigt som det fanns sjukt mycket folk som letade förtvivlat efter platser, haha gud vad taskiga vi var :)

Sen åkte jag med Elena hem till henne, vi snackade och myste resten av kvällen sen slutade det med att jag sov över. Men det var ingen lång sovmorgon det fick bli. Båda hade nämnligen match under eftermiddagen så jag började åka hemmåt redan vid 11 tiden.

Elena och jag har även börjat med något knasigt som att prata norska hela tiden, och när vi väl börjat så kan man inte sluta. Så när man sedan ska prata som vanligt med andra eller så haha så går det inte, man har glömt hur det utalas? Knäppt!

Haha söta EL-ena :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0