detta händer inte varje dag

Match i dag, var inte så taggad pricis med tanke på dagens händelse, men tog mig igenom matchen med en tanke om att omvandla sorg till ilska. Haha, som jag tände till! Var rå-taggad från första minuten, även om minuten innan hade varit ett sammanbrott för alla föräldrar (pinsamt)
Men jag verkligen gav allt och vek mig inte det minsta, fick spela på ovana positioner men var nära på att göra ett mål, om det inte vore för övertrampet dock...
Fick sedan ett knä i skrevet när det var fem minuter kvar, som jag böla höhö... men jag ville stanna kvar på planen och kriga för laget istället för att sitta vid sidan och vara frustrerad. Dock slutade det 20-23, men jag var stolt över migsjälv och självklart stolt över laget!
Härlig match tjejer!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tävling på bloggen, anmäl dig gärna!

2010-01-24 @ 20:36:38
URL: http://dinbabyy.blogg.se/
Postat av: ida

Bra spelat idag Bea! :)<3

2010-01-24 @ 21:03:52
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0