Avatar X2

Haha nu har jag sett den UNDEBARA filmen igen på bio, denna gång med Johan på våran 1års dag som var i går. 5/1 -10. Vi började med att åka och hämta biljettena och sedan ta oss til något ställe och äta lite mat, vilket fick bli Taco Bar, lika gott varje gång! Sen gickk vi runt på söder och kollade och sedan tog ännu en fika innan filmen började. Johan som inte trodde filmen skulle vara så bra tyckte till sin förvåning att den var jättebra! Kul för honom, men han är inte lika besatt som jag. Jag verkligen älskar filmen så mycket att jag ville titta en gång till på bio, haha det säger man inte nej till. Jag hoppas även att det kommer en tvåa på det hela, men det vet man aldrig, filmen slutar på ett sätt så det verkar som att det inte kan komma en tvåa, Tråkigt nog haha :)

En låt från filmen som Leona Lewis sjunger - I see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0