3 januari

Hej folket!
Hoppas att ni mår bra i alla fall, ja mår toppen, förutom att jag har några blåmärken här och där öve kroppen. Hade min första handbollsträning i dag efter lovet, kändes som en evighet man tränade tack vare min opererade tå. Men nu är allt som det ska igen och jag ser fram emot en ny säsong med mycket spel och framgång.
Träningen i dag var ca 4 timmar lång och bestod av lekar och hanbollsövningar, samt en tunering på 3X 20 minuter, mycket tufft men det klarade jag galant i alla fall. Fick spela på alla möjliga platser som det gick ganska hyvsat bra på. Lite kul med variation.

Ikväll blir det en tidig nattläggning för i morgon börjar jag jobba för första gången sedan i sommras, jag är sjukt taggad och har sett fram emot att tjäna lite extra stålar igen varje månad. Så i morgon vid 8 tiden ska jag vara på plats, först i morgon blir det bara intrudoktion med en massa papper och genomgång av allting, sedan på tidag börjar jag min första riktiga Arbets-dag på Alveräcks. Så då jobbar jag från 8-11.45 och sedan resten kommer på helgerna.

Ja det var min dag, vet ej om jag kommet blogga så värst mycket den närmsta tiden. Skolan börjar igen den 7:e och sendan ska jag jobba i helgen och lite annat. Vet ej om jag kommer ens sitta vid datorn förutom att kolla mejlen och snabb facebook-look.

Ni får ha det så bra framöver, så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0