Träning

Trött, sliten och värker. Så känns min kropp just nu. Skönt att det blir lov om bara en dag, jag längtar efter att få vara ledig och slappa, det blir inte ens jobb för min del! YES...

Ska som sagt på träning här om 40 minuter, Juniorerna spelar match mot Skogås så det blir vi A-flickor som får träna med 96-laget, tro inte att jag är anti mot detta för det är jag inte! Det är jätte roligt att träna med dom och spela match mot dom, de behöver ett starkare motstånd då och då och vi behöver öva taktik :) (de är inte sämre än oss på något sätt!) känns som att allting blev väldigt invecklat, men ja hoppas ni förstår vad jag menar..

Ikväll är det även Vampire Diaries, ska bli kul att se vad som händer! Är helt insatt till hundra!
Nej, träning var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0