Skå Ik- Skuru

Kom hem från en mycket trevlig match mot Skuru, slutade 22-13 till oss, vilket var otroligt skönt!
Jag satt ett mål (av kanske 5 försök...) men det är bättre än ingenting! Så nästan alla i laget hamnade i målprotokollet, najs najs!

Jag blir så sjukt glad när det blir mål, det händer inte så ofta liksom. Men när det väl händer så blir jag jätte pigg och ännu mer taggad på att få spöa motståndarna, lite som en adrenalin-kick. Det är en otrolig känsla!

Och nu har äntligen tränarna inset att jag ska spela på HÖGER KANT, inte linjefan. Nehe, där är det sjukt jobbigt att vara på. De senstaste två matcherna har jag fått spela linje, när jag tränas på kant? Ganska oförstårligt, och tråkigt för min del. Men idag fick jag chansen att visa var jag går för på högerkanten. Vilket är dubbelnajs!

Vad som kommer härnäst:
* kötta in spanska i huvudet, har prov i morgon och på onsdag
* Skriva på historia
* läsa + skriva engelska
* läsa samhäll

Om jag hinner:
* städa rum
* måla naglar
* välja kläder till morgondagen

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha köttaaaa det är bra bea

2010-02-21 @ 16:59:42
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0