puh!

Har nyss kommit hem från träningen, var ett mycket bra pass i dag! Känner mig riktigt nöjd med insatsen om man jämför med hur det var i tisdags, usch det vill vi inte ens prata om...
Men idag kände jag mig på topp och det visade jag även på planen, känns som att man faller på plats igen liksom.

Nu är klockan redan nio (?!) och ja har en hel del att göra innan jag går och lägger mig, tur att jag har sovmorgon så jag kan utnyttja min tid i kväll åt att fix allting. Detta är vad som ska göras:

* Kolla, och boka bio till i mogon
* Ringa Hanna
* Ringa Sophie
* Ringa Minna
* Kolla efter tider till att fixa naglarna
* Måla naglarna, förslag på färg?
* Kolla min fot
* Smörja in ansiktet.

Hahah ja jag var tvungen att skriva ner det annanrs skulle ja glömma alltind hehe.
Men vi hörs i helgen, kommer ha fullt upp i morgon då jag ska träffa mina älsklingar Hanna & Sophie och gå på bio med dom. Alltid lika trevligt!

Ha en trevlig fortsatt torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0